Gå til innhold

Kari Åker fanclub ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare min snart 3 åring som er hektet på Tines lettmelk med intevju med bonde Kari Åker...? Jenta er jo helt besatt. Men er at Kali Åkel-melk er det beste som finns ;-))) Og nekter å drikke noen andres melk, he, he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Skjønner ikke bæret av hva du snakker om jeg! Er det noe på melkekartongen eller en reklame?

Hihihihi, jeg drikker ikke melk så det ligger kanskje der:-) Frøkna her drikker jo melk, men hun har ikke blitt hektet på Kari Åker, ennå;-D

Snakker vi Barbiedukker derimot, så ja, superhektet:-)

Skrevet

Ja, da kan du jo tenke deg hvor lite jeg skjønte den første gangen snuppa ropte ut at hun ville ha Kali Åkel-melk. Skjønte jo ikke hva hun snakket om. Men plutselig en dag tok jeg meg selv i å lese på melkekartongen. Og der har de da trykket intervjuer og bilde av melkebønder... Deriblandt en dame som heter Kari Åker, he, he. Så nå er det bare det som godtas her i gården ;-)

Barbie har hun ikke helt oppdaget enda. Nei, da er det mye mer stas å dra hodet av alle Pet shopene til storesøster....

Skrevet

Hehe... nei her holder det med at vesla er supervrang på hva hun skal ha på seg!!! Skal hun begynne med melkekartongen også....ja da gir jeg opp;=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...