Gå til innhold

Mylian&A.V+tre i magen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du:) Så du var fra Lillestrøm?

Jeg bor i Fetsund, men har bodd Lillestrøm frem til for 3år siden:)

Også har du tre i magen?Hvor langt er du på vei, og er magen blitt stor? Hehe, bare litt nysgjerrig jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Hallå fetsund!

Jeg er bare 9 uker på vei, men jeg syns magen begynner å vokse litt faktisk, jeg har jo et ks fra før og kjenner arrvevet har smøget seg lenger opp.. Hvor fra lillestrøm er du da?

Jeg er jo fra Oslo jeg da:-)

Skrevet

Bodde rett bak Concordia-bygget:)

Ja, jeg tror på at magen har begynt å vokse. Jeg har en liten på 8 uker, og en på 2,5 fra før, og livmoren var jo langt oppe i uke 11, så regner med din er blitt ganske stor:)

Hvor i Lillestrøm ca. bor du a? Elsker Lillestrøm jeg. Har vært der i dag og gått tur på bare gater i solen:)

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Ah, rett ved hs:-p

Ja er helt utrolig hvor fort det går andre gangen.. I alle fall med tre, hihi, sykt .-p

Jeg bor rett ved åråsen jeg da,høyblokkene, har sagt det så mange ganger her inne allikevel :-p

Trives i alle fall kjempegodt her, bor jo bare gamlinger her så er jo så stille, hehe!!

Jeg liker Lillestrøm jeg også, alt på ett sted, litt synd å ikke kjenne noen her men det går seg vel til etterhvert!!

Er utrolig deilig her om dagen da, veldig lite vind når man er ute og går og det er bare så deilig i lillestrøm når det er vår. :-) Gleder meg skikkelig til det blir ordentlig utesesong og jeg kan sitte på pikene på torvet:-)

Hvor i Fetsund bor du da? (Jeg vet hvor spar er :-p)

Skrevet

Jeg bor rett ved spar. Bor i "sentrum" ja:)

Lillestrøm er fint. Akkurat passe stort, man har det meste man trenger og ikke så fryktelig mye annet:P

Jeg bor også i gamlingblokk og det er deilig når man har barn. Ingen som bråker på kveldene:)

Ja, bodde rett bak hs. I et av de rekkehusene man ser ut av vinduet fra hs-kontoret.

Savner Lillestrøm litt, men trives godt i Fetsund da. Ikke lang vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...