Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Har ti dager igjen til termin,og har SÅÅÅÅÅ lyst til og re sengen til nurket! Er det litt for tidlig enda?
megh Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Du kan vel re sengen akkurat når du har lyst. Jeg har redd opp til mitt lille nurk:)
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 re bare opp senga du! Jeg har hengt en sånn himmel over, da det ikke skal bli støvete.. Men 10 dager til termin, det er jo ingenting.. Fiks i vei du! Jeg har termin i dag og senga har vært klar ei stund..
Gjest leelu25 - ks 26.mars :) Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jeg gjorde det idag og tulla kommer om 3 dager ) La et pledd over så det ikke skal bli støvete oppi. veeldig koselig å se den ferdig ja!
Lillemus&mamma'n Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg må jo nødvendigvis være fullstendig fra sans og samling! Har termin om seks uker og senga har vært ferdig oppredd i to-tre uker... Har lagt en sarong over sengetøyet slik at ikke pusene skal skitne det til, men jeg er av den store planleggertypen, da ; )
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har 4 uker igjen til termin, og her er sengen redd opp;) nå skal jeg bare slappe av til hun kommer...
c-k Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Vi satte sammen sengen og pakket ut dyne og pute i helgen. Har termin 21 april. Er førstemann da så alt er helt nytt. Tenkte det hadde godt av å lufte seg en stund.. Skal vaske sengetøyet og allt det andre idag tenkte jeg..
Juni prinsesse Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 I følge min mor skal den ikke res opp før du kommer hjem fra sykehuset! Men så er det noe med min mor og overtro også da... ;o) Men jeg tror faktisk at jeg kommer til å vente selv, og bare legge sengetøyet oppå. Man tøyser ikke med det mor har sagt... ;o)
Anje Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Vi har skrudd opp sengen, men venter med å re den opp til vi er hjemme fra sykehuset. 3 dager til termin i dag! Nå MÅ det skje noe snart!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Ja, dette tror jeg man må gjøre som man selv føler for :-) Personlig venter jeg, iallfall foreløpig. Har 12 dager igjen i dag. Det er stor mulighet for at jeg venter med å re opp senga til vi kommer hjem. Det tar jo ikke lange tida, et laken og en bitteliten dyne ;-)
lamor Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Da jeg ventet første mann redde jeg opp ukevis i forveien, men det er mest for at jeg er kontroll freak og ønsket å ha alt i orden i god tid. Denne gang har jeg ikke kjøpt en eneste ting, ikke funnet frem barnetøyet, ikke redd opp senger eller noe annet og det er i dag 8 uker igjen =)=)=) Man roer seg vel etter hvert. Forøvrig så ville ikke førstemann sove i senga si, han synest nok den var alt for stor, kun bære bag på han takk, vi måtte sette bagen opp i sprinkel senga. Det var jo forøvrig veldig praktisk med bag som vi tok med oss over alt han fant roen i alle settinger og gjør det fremdeles 4 år senere.
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 24. mars 2009 #12 Skrevet 24. mars 2009 Hei! Jeg har 3 uker igjen til planlagt keisersnitt og jeg redde sengen i går, har bare lagt et pledd over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå