Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 i dag tidlig kjente jeg det kom en "klomp" ut av meg på en måte, gikk på do å da kom det en ganske stoor utflod klomp som var litt brun på en måte... men ikke brun heller...... hva kan det være????? han kommet 2 ganger etter det i dag oxo....... noen som vil svare meg på dette???
Zeke Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 sorry, meinte et svangerskap, at du mista for ikke så lenge siden evt?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 nei=( ikke mistet noe, men har gått gravid før....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 er forrester 4 dager over ikm
Zeke Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Da veit eg ikkje , eg hadde det slik for 2 uker siden men det var bare rester etter SA , det var en slags rød/brun klomp som kom ut ,egentlig ganske stor klump. Kanskje nokon andre som veit. Beklager at eg ikkje kunne hjelpe til
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 Takk som prøvde=) sånn klomp hadde jeg oxo når jeg måtte ha utskrapning etter fødsel... men den er liksom heeeelt lys. som utflod bare litt brunere
Zeke Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Bare hyggelig, kan jeg spørre om noe heilt ana, jeg får ikke til å klippe og lime ut slike figurer /tegn etter navnet hvordan gjør du dette?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2009 heheh så klart=) om du frar pila di over de tegna jeg har på min. å kopierer de ved å venstre klikke og trykke på kopiere=) så limer du de inn i nicket ditt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå