fomle somle Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 hei... moren min er helt klikk etter at jeg ble gravid... skal styre alt o ha en mening om alt... fra å gå fra å hate samboeren min til å like han, til å bestemme hvor vi skal bo, og nå ikke minst hvo vi skal døpe babyen... han er jo ikke en gang født enda!!! tilter snart jeg... takler ikke de humørsvingningene hennes og hun har 0 forståelse for at jeg blir fort sliten og ikke orker like mye. Alt jeg gjør er galt og at jeg ikke prioriterer henne... herregud!! takler ikke det der noe mer jeg! forventer alltid at jeg kommer til henne, hun kan ikke komme på besøk til meg,for her trives hun såkaldt ikke!! å samboeren min skal helst ikke være med, skal jeg gå 2 mil da?!!!! hun forventer at hun skal få komme på sykehuset med en gang babyen er født, noe jeg tror er lite aktuelt, men da blir hun sikkert sur for det også....!!! noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Sporty mamma Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Her hadde jeg tatt en skikkelig alvorsprat med henne.Forklart henne hvor landet lå, at dette er din graviditet, ditt barn og det er DU som bestemmer hva,hvordan osv som skal skje med barnet. Tolererer hun ikke dette så får du bare sette hadrt mot hardt. Vet det er vanskelig med sin egen mor og en av grunnene til at hun kanskje har tatt litt av er at det er vanskelig for henne og innse at du faktisk får din egen familie.At du har "blitt voksen" på en måte. Derfor kan det hjelpe og sette henne litt på plass så hun kanskje våkner litt. Lykke til og husk at dette barnet er det du og din samboer som kjenner best og dere som vet hva som er best for dette barnet :-)
fomle somle Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 du har nok en poeng, er vanskelig, men skal nok klare det for babyens skyld:) skal ikke glemme det:) Tusen takk for kjempe bra svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå