Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge legen hadde jeg eggløsning på onsdag, nå isted kom det litt brunt og friskt blod, er det mulig å få mensen så kjappt etter???

(hadde en SA 27 feb. har ikke fått mensen igjen etter dette, snart 4 uker siden men )

Er det noen som kan svare meg, evt har erfaringer på dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen????????????????????????????+

Skrevet

Det er ikke festeblødning da? Jeg blødde ca en uke før jeg venta mensen. Og var gravid. Kun bittelitt rød/brunt når jeg tørka meg. Var bare 1 dag. NÅ er det 5 uker til termin:-)

Skrevet

svarte på 1 trimester,

var på ul som sakt på onsdag da burde hu vel ha sett en fosterpose da?

tar det ikke en stund etter egge har smeltet sammen før det fester seg, hu meinte jeg hadde eggløsning på onsdag +- ?

hadde sex den dagen men det fester seg vel ikke så fort?

hadde litt brunt slim nå når jeg var på do igjen , vondt på den siden jeg hadde eggløsning , som mensen liksom???

veit ikke om du skjønnte noe av dette jeg

Skrevet

jeg har ikke så god peiling. Har liksom klaffet for meg med en gang de to gangene jeg nå har vært gravid. Men er det slik at du skulle hatt eggløsning sistt onsdag da er det jo ca 14 dager til forventet mens? Min festeblødning (som jeg tror det var) kom ca en uke før forventet mens.

Skrevet

er det mulig at jeg kan være gravid alt da?

hadde SA27 feb. så det er jo litt over 3 uker siden nå, men er det mulig å bli gravid så fort igjen da????

Skrevet

jeg kan desverre ikke svare, mener bare at festeblødning inntreffer ca uka etter eggløsning men jeg kan jo ta feil da. Var kanskje litt rart siden det kun er tre uker siden du hadde en sa

Skrevet

det var det jeg meinte jeg også, kan liksom ikke ha så flaks :P

men det hadde vært topp da :)

takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...