Thea841 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Lurer bare på om dere skyller klærne en ekstra gang etter at dere har vasket de, for å være sikker på at all såpen blir borte?
aomeg Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har ikke gjort det. Kanskje ikke så dumt hvis du ikke har hengt de opp allerede, men jeg dropper det.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Oj... den tanken har jeg ikke tenkt engang... Men har jo vasket med parfymefrie vaskemidler, så da håper jeg det ikke spiller så stor rolle...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 nei, det har jeg aldri gjort! hadde jo bare stått med vaskemaskinen! tror nok maskinen skyller godt!
mortilgutt Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Har invisetert i vaskemagnetar gjennom ENJO. Det er berre fantastisk! Slepp å bruka såpe i det heile, og kleda vert 100% reine - og utan kjemikalier. Veit at allergikarar har vorte mykje betre etter å ha gått over til vaskemagnetane. Dei bleiker ikkje og tek ikkje flekkar, så då kan det vere nyttig bruka LITT vaskemiddel i maskinen. Då har ENJO eit fantastisk produkt, 100% naturleg som ikkje forurensar, til å bruka til det. Anten å ha rett på flekken, eller ei ts i vaskekammeret. Så: det har eg tenkt å bruka til babykleda.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå