Gå til innhold

da ble jeg lagt inn for 2.gang.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff nå i helga ble jeg lagt inn for andre gang på sykehuset.. så lei av den kvalmen, og all den oppkast så jeg bli dehydrert.. var heldigvis bare inne 3 dager denne gangen, men jeg som hadde håpa at kvalmen snart skulle gi seg.. er i uke 18.. har hypermisis.. andre som er i samma situasjon.. noen som har fått det bedre? og når isåfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det. Var også innlagt 2 ganger. Spydde hver dag fra jeg var 6 uker på vei til plutselig kvalmen gikk over her i uke 22 eller 23 (husker ikke helt). Er nå i fin form og kan endelig nyte dagene igjen og være sosial igjen :)

God bedring :)

Skrevet

uhhha.. ja, det er godt å vite at man ikke er alene om det ihvertfald.. =) gleder meg til det gir seg her å.. =)

deilig at du har det bra igjen da.. =) smil..

Skrevet

Å huff! Ikke noe særlig. Fikk du heklet litt med det samme da ? :) God bedring!

Skrevet

Stakkars deg! Håper du blir bedre snart!!! Masse god bedring! :o)

Skrevet

hei.. takk for hilsner.. nei fikk ikke heklet noe serlig nei.. satt jo med dren i hånda så ikke så let å bruke den te å hekle med.. så har faktisk ikke kommet videre siden sidst vi møtest hos heidi. :P hihi.. håpe virkelig jeg blir ferdig med det teppe.. :P

formen er lidt bedre nå ja.. men ikke heilt bra.. glede meg te det slipp taket heilt..

Skrevet

Håper du blir fortere kvitt hyperemisien enn meg.. Jeg er 27+4 og har den fortsatt.. Spyr riktignok ikke så mye som før, men er ofte kvalm..

Lykke til videre ;)

Skrevet

oii.. starkkas du.. ikke noe gøy å gå med dette nei.. man får liksom ikke kosa seg skikkelig med svangerskapet..

men jeg tenker sånn.. skal nå greie å gå kvalm og spy i ni måneder om det skal være det, så lenge jeg veit at det er for min baby. og at jeg har noe å se frem te.. den dagen mitt lille guldklump spretter ut=) vi får bare holde motet oppe.. hadde vert værrer om det var rein spysyke.. :)

men håper nå lell at det gir seg snart da.. så man får kose seg.. =)

lykke til trine->mai07 og juni09

Skrevet

Hei Joy, føler med deg, men har et spm til deg.

Jeg sliter så ekstremt med kvalme, 24 timer i døgnet og jeg spyr, alt fra 2 - 6 ganger daglig, men kun syre. Ikke mat. Derfor får jeg jo i meg det jeg skal, alikevel er jeg SÅ ødelagt. Svimmel, ser stjerner hver dag og er ikke bra rett og slett. Jeg klarer ikke å gjøre noe nesten, blir andpusten av alt og føler det trykker på brystet. Hjertet kan begynne å hamre også. Jeg er rett og slett i eneldig form. Så det jeg lurer på er om man kan bli dehydrert selv om man beholder maten og bare spyr veske ?

Skrevet

hei Mikadimoo (EnJente_m_EnJente)

hmm.. ikke godt å si, det kommer nok helt ann på hvor mye veske du spyr op.. om det bare er mage syre så bli du nok ikke dehydrert. men om det står ut av munnen din i tykke stråler ( undskyld ekel forklaring.) og du ikke klare å holde på noe av det du drikker så kan man nok godt bli det.. men siden du sier at du ikke spyr opp maten vil jeg jo tro at det er mere kraftige syreoppstødt..

har du sjekka om du har høyt blodtrykk? du beskriver jo en del tegn på dette å da..

men uanset så synes jeg du bør drar til legen og sjekke både blodtrykk og få de til at sjekke om du har ketoner i urinen. og beskriv hva du føler til legen din..

ikke noe artig å gå rundt å ha det sånn da.. men drar til legen.. for uanset så er jo ikke jeg noen lege.. =) lykke til.. håper du finner ut hva det er..

Skrevet

Takk for raskt svar :)

Jeg skal til legen nå kl 12 faktis, da jeg rett og slett ikke holder dette ut mere, jeg er SÅ dårlig ! På alle måter, jeg slet med lavt blodtrykk sist og kan jo hende blodprosenten er lav da. Jeg vet ikke gitt, men skal til lege nå :)

Takk takk

Skrevet

lykke til da.. få høre hva han sa når du kommer tilbake.. :) smil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...