kristi80 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Jeg er i uke35 og slimproppen min gikk akkurat på dagen da jeg kom i uke34, etter en lang og hard natt med kraftige magesmerter/kontraksjoner. I følge jordmødrene jeg pratet med kan den gå alt fra like før og opp til tre uker før fødsel. Noen her som vil dele sin erfaring ang dette? Noen som vet hva som evt utløser den, f.eks; kan indre uro/stress føre til at den går før "tiden"?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Tror de er ganske vanlig att den går en stund før. Det kan også komme en ny en etter den første er gått vistnok. mIn gikk 3-4 uker fødsel sist! Ikke noe farlig att den går tidlig, og et er heller ikke ett sikkert tegn på att fødselen er rett rundt hjørne! Men uansett lykke til:)
aomeg Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Min gikk allerede i uke 29 pga falske rier.Ble sykemeldt pga det og en ny slimpropp hadde dannet seg allerede uken etter. =) Nå er jeg uke 37+0 og ingen tegn til fødsel enda .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå