Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hvor varmt må det være for at dere tar de små ut i bæresele? Det er jo helt klart lunere i vogna, og der ligger de i pose også. Men hva er for kaldt? Hvis man har på ulldress, lue og votter?
Aibell Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Det er nok like varmt inntil deg i en bæresele som i vogna. Jeg bærer hele vinteren, hvis det er veldig kaldt bruker jeg litt ekstra på bena. I ulldress, lue og votter (og ekstra legging feks) kan du bære i flere minus. Barnet får masse kroppsvarme fra deg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Men man bærer dem jo utenpå jakka, blir vel ikke så mye kroppsvarme da vel??
Yo&La+spire Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Det finnes bærejakker og trekk som er både vindtette og vanntette, så da kan du bære ute så kaldt du vil;) Eller ta på babyen en vinterdress. Man kan bære i all slags vær så lenge en ker på seg;)
Aibell Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Det kan bli ganske klamt i alle fall, for varm som i farlig, nei. Gaskluter/brettebleier/gulpekluter er fine å legge imellom bærer og baby om sommeren.
Gjest Tale30 Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Hvor finner man info om slike bærejakker? Jeg har Mei Tai, og vil så gjerne starte med bæring snart. Jenta mi er 3 mnd og jeg har hittil vært redd for at det skal bli for kaldt, og jeg har ikke forstått hvordan jeg skal kunne knytte Mei-Tai'en utenpå boblekåpen..
Yo&La+spire Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 På krusedull.net har de tror eg....visst de selger enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå