Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Bør kunne det når de er mellom 8 og10! Da snakker jeg om ei ordentlig klokke, ikke digitale nummer.
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Gutten min fikk klokke til jul ("vanlig") og kan den nå ned til hele kvarter. På eget inititiv, ved å spørre oss om hva klokken er. Han fyller 5 i slutten av april. Tror det er litt tidlig.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har også en som fikk stor klokke med visere til jul og han kan hele og halve timer. Han er tre og et halvt. Men å kunne klokken helt med minutter, også digitale klokker er vel vanlig å lære rundt skolealder? De fleste barn kan jo lære utrolig mye rart fra tidlig alder da hvis noen legger inn en innsats for å lære dem.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har en sønn med lærevansker. Han har nettopp lært klokka ordentlig. Han kan nå fortelle meg akkurat nøyaktig hva den er. Og han er ti år. Han er sen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå