Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Samboeren har reisejobb og dro på jobb i dag, og kommer egentlig ikke hjem før 3 april. Jeg har termin 7 april! Han skal prøve å få tatt ut ferie neste uke, så han kommer hjem 30 i steden, men om det går vet vi ikke ennå. Håper han kommer hjem tidligere! Er 3 gang jeg er gravid, så vet heldigvis hva jeg går til og har ingen angst, men er ikkke så koselig å sitte hjemme alene nå... Plutselig så skjer det noe.... Får bare prøve å knipe igjen Måtte bare få ut noen tanker )
Randis Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Håper babyen holder seg inne til han er vel hjemme igjen da. Det er så godt å ha sin kjære ved siden av seg når man føder. Krysser fingrene for din del. Uansett så får du en nydelig baby snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå