Gå til innhold

Ja da var jeg alene igjen.... :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har reisejobb og dro på jobb i dag, og kommer egentlig ikke hjem før 3 april.

Jeg har termin 7 april!

Han skal prøve å få tatt ut ferie neste uke, så han kommer hjem 30 i steden, men om det går vet vi ikke ennå. Håper han kommer hjem tidligere!

 

Er 3 gang jeg er gravid, så vet heldigvis hva jeg går til og har ingen angst, men er ikkke så koselig å sitte hjemme alene nå... Plutselig så skjer det noe.... Får bare prøve å knipe igjen :P

 

Måtte bare få ut noen tanker :o)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper babyen holder seg inne til han er vel hjemme igjen da. Det er så godt å ha sin kjære ved siden av seg når man føder. Krysser fingrene for din del. Uansett så får du en nydelig baby snart. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...