firemerkersmør Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Har hørt mye bra her om medela swing, hvordan er denne i forhold til avent isis? Har avent manuell pumpe, og denne er grei nok, men manuell er jo slitsomt. Har prøvd medela sin på sykehuset (ikke swing modellen, men den over), og den var bra, men er det noe stor forskjell på de? Ser det er lettere å få tak i avent sin på finn. Taknemmelig for alle innspill og erfaringer.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Har ikke prøvd isis, bare den manuelle, har nå swing og kunne ikke gjort et bedre kjøp tror jeg. Den er litt dyr, men feks allianseapotekene leier også ut ) Manuell gidder jeg aldri prøve igjen hvertfall...
Sivalur Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Medela swing tror jeg er super!! Har selv Medela Mini (tror jeg den heter?) - dobbel elektrisk pumpe, var superfornøyd med den. Men angrer litt på at jeg ikke kjøpte medela swing da vi var på ferie i USA, men syntes liksom det var så langt frem i tid med ammingen da, var jo bare 3 mnd på vei.. og hjemme var den skrekkelig dyr.
Sivalur Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 PS: En grunn til at det er lettere å få tak i avent sin på finn.no er kanskje at mange er misfornøyde med den? Jeg kjenner hvertfall ingen som har vært fornøyd med avent, men det er sikkert mange som er det for det, da..
mayaya Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 JEG var veldig fornøyd med min Avent, har både manuell og elektrisk jeg
Gjest mphs Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde medela swing først, men det var så mye galt med den så bytet inn i avent isis og den syns jeg passet meg. Har solgt den nå som jeg er ferdig med den.
Siljev85 Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Eg er og veldig fornøgd med mi elektriske avent pumpe
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde medela mini electric med førstemann (fullpumpet i 4 mnd) og medela swing nå med nr 2 (tilnærmet fullpumpet i 4 og pumpet tilsammen i 6 mnd) Meget fornøyd. Den er forholdsvis stillegående og har alle finesser som trengs for pumping både i hus og på tur. Og pengene man bruker på å kjøpe den er får du en god del tilbake hvis du selger den. Går fort som svint på finn.no.
lillepixie Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Medela swing( elektrisk).. Har ingen å sammenligne med men jeg var uansett kjempefornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå