CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 alt så bare fint ut:) så en liten mini baby på 12 cm som sprellet og styrte. morkaka lå foran, så kommer nok til å kjenne liv litt senere en normalt, men det gjør ikke noe, babyen min hadde det kjempe bra! legen var også ganske sikker på at det var en gutt!! er jo litt tidlig, men han fikk et veldig klart bilde som han zoomet inn, så til og med vi så en liten tut:) han sa det var ca 90% sikkert (kan jo fremdeles være en hoven klitoris), så vi begynner nok ikke å kjøpe blått ennå. hehe.. skal på ordinær ul den 21 april, så da får vi jo vite helt sikkert! nå skal jeg iallefall virkelig slappe av og nyte graviditeten:)
ormeynglet Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Så morsomt! Deilig å vite at alt er i orden. Var du på privat ul eller på tidlig ul på sykehuset? Jeg skal på senter for fosterdiagnostikk på torsdag, er da 13+5, men vet ikke om jeg tør spørre om kjønn. Trodde ikke de ville si noe om det så tidlig. Er jo selvfølgelig ikke derfor jeg skal på ul, men alltid spennende å få vite kjønn:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 jeg var privat, men fikk henvisning av legen min pga at jeg har mistet to ganger på rad. spurte ikke om han kunne se kjønn før han hadde sjekket at alt var bra, og da sa han at de kunne se det ganske sikkert hvis de finner rett vinkel. tror nok de vil kunne se det på deg også, spesielt om du skal på senter for fosterdiagnonistikk:)er jo gøy å høre, selv om det ikke er helt sikkert! bare spør når de har sjekket alt de skal, de sjønner nok at du er nyskjerrig på kjønnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå