Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 28+6 i dag. I går såg eg at det var noko kvitt "sandaktig" på brystvortene mine. Eg skrapte det vekk, klemte litt på brystene mine og då kom det ut dråper med blank væske. Nokon som veit kva det er? Er det normalt, eller andre som har 0pplevd det? Eg har vore øm og sår på brystvortene mine i det siste. Eg smurte den væska ut på bv, det hjalp. Så no har eg begynt å herda brystvortene til amminga, og etterpå klemmer eg ut litt av den væska og smørjer bv. Eg veit ikkje om det er lurt eller ikkje, men det kjennest i all fall godt!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er råmelk og helt normalt! :)

I første svangerskap merket jeg ikke noe særlig til det, men denne gangen så har jeg masse. Og skikkelig ømme pupper hele tiden... :s

Skrevet

er bare forbredelse til amming ;) er tredjegangs og lekker som en sil siden uke 25.. har blitt verre og verre for hver gang ;) begynte m blank væske,nå er den mer hvit og gul.. så ingenting å bekymre seg for hvis d forandrer seg ;)

lykke til videre ;)

Skrevet

Tusen takk!!

Det er visst berre teikn på at alt er i orden altså...ingen ting er betre enn det. :) Har ikkje vore nervøs, men litt greit å vita om/at eg ikkje er heilt aleine om å ha det slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...