Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 kan jeg ta opp et enkelt fag nå å gå opp til eksamen nå til våren? eller er det for kort tid å lese?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Du kan jo begynne å studere når du vil, og det hadde sikkert gått vis du virkelig hadde gått inn for å lese. Men fristen for oppmelding til eksamen er utgått, så vis du ikke har meldt deg opp til eksamen får du ikke gjort det nå til våren.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 ok..så på nks sine nettsider at fristen for påmelding til eksamen for våren er 1 april,så da rekker jeg det kanskje?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 På NKI er det 14 mars som er fristen så der rekker du det ikke desverre. NKS vet jeg ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 http://www.nks.no/Kjekt-a-vite/Eksamen/ der står det 1. april
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Åja, trodde ikke Nks arrangerte egne eksamner. Da er det jo ikke for sent:) Jeg trodde at du skulle ta en privatisteksamen på vidregående skole, og da gikk fristen ut 1 februar. (noen fylker 15 januar.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå