Gå til innhold

noen som vet? ang nki/nks..


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg ta opp et enkelt fag nå å gå opp til eksamen nå til våren? eller er det for kort tid å lese?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo begynne å studere når du vil, og det hadde sikkert gått vis du virkelig hadde gått inn for å lese.

Men fristen for oppmelding til eksamen er utgått, så vis du ikke har meldt deg opp til eksamen får du ikke gjort det nå til våren.

Skrevet

ok..så på nks sine nettsider at fristen for påmelding til eksamen for våren er 1 april,så da rekker jeg det kanskje?

Skrevet

På NKI er det 14 mars som er fristen så der rekker du det ikke desverre. NKS vet jeg ikke :-)

Skrevet

Åja, trodde ikke Nks arrangerte egne eksamner. Da er det jo ikke for sent:)

Jeg trodde at du skulle ta en privatisteksamen på vidregående skole, og da gikk fristen ut 1 februar. (noen fylker 15 januar.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...