Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Film. Ikke privatfilm da.. Eller veldig detaljerte . Men innbiller jeg kan roe meg litt med å se greie og fine fødsler.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Hvis du vil ha en historie om en fin fødsel, kan du se på min: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136511474 De fleste videoene på youtube er også ganske så fine, synes nå jeg, da. Det er ingen som legger ut video fra en dramatisk, grusom fødsel :-) Selv hadde jeg ikke fødselsangst, men jeg var veldig spent, og tenkte mye på det i begynnelsen av svangerskapet. Da leste jeg mange historier, så filmer, og forberedte meg som best jeg kunne. Og da jeg var 5 mndr på vei, var jeg liksom "ferdig" med den delen, og tenkte ikke mer på det før det plutselig var min tur :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har et spørsmål til deg hi, og du trenger ikke svare om du ikke vil. Jeg lurer på hva med fødselen du er redd for? Alt eller en spesiell del? Jeg har aldri selv hatt anngst eller gruet for fødsel. Jeg har nok vært litt motsatt og heller gledet meg. Men vil gjerne forstå hvordan det er for dere med angst, og hva som skremmer...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Har født tre ganger. Siste fødsel ble litt dramatisk. Jordmora fikk panikk. Gledet meg også til fødsel en og to. Men nå sitter jeg igjen med bare negative følelser. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå