Gå til innhold

Angående svar på barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i dag svar om at lillejenta kom inn i midtbyen barnehage i tr.heim. Og jg ser først nå at det er et asylselskap som eier barnehagen, og jeg vill helst ikke sende hu i den barnehagen! Så det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre. For. Hvis jeg takker nei til dette tilbudet, (som jeg tror var første ønsket) hva skal jeg da gjøre for å prøve å få plass i den andre barnehagen jeg søkte på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lurer... Hvorfor vil du ikke sende henne i den barnehagen? Fordi et asyselskap driver den? Og hva er et "asylselskap" forresten? Og hva slags praktisk betydning har det for barnehagen??

Sorry hvis jeg virker litt kvass, men dette syns jeg var litt spesiellt...

Skrevet

for det første burde du kanskje sjekke på nettet hvem Asylselskapet er. Det er stiftelsen bak bl.a. Dr. Maud barnehage, som driver tett samarbeid med utdannelsen av førskolelærere bl.a. "Asylselskapet" er kun et navn, og har ingenting med flyktninger og asylsøkere å gjøre.

http://www.asylselskapet.no/

det er et gammel navn, fra den tiden man tok vare på barn uten foresatte, og gav dem asyl.

Synes du er ganske trangsynt forresten.

Skrevet

Se der ja. Takker Zupermam for oppklarende svar. Du er muligens både trangsynt og forutinntatt, HI...? Spesiellt...

Skrevet

Muligens jeg er det. Men hva jeg velger å gjøre og ikke, får være opp til meg, og ikke dere! Så hvis dere ikke hadde et svar på innlegget mitt, så heller la vær å svare da! Noen andre her som har et mer fornuftig svar på det som jeg faktisk spørr om elr?

Skrevet

Hvis du takker nei, blir du ikke med i hovedopptaket i år.

Skrevet

Forøvrig er det rett det Mayaya skriver.. Men jeg lurer fremdeles på hvorfor du ikke vil ha henne i denne barnehagen da... Jeg er generellt nysgjerrig på hvorfor folk tar de valgene de tar. :) Og når man poster et innlegg må man bare regne med alle mulige rare svar. ;) Uansett... Lurt å takke ja da, om du virkelig trenger barnehageplass? Ellers så er det vel bare å begynne og se seg om etter en passende dagmamma. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...