Gå til innhold

Hudpleie


lita_36

Anbefalte innlegg

Hei, jeg håper noen har noen tips, gode erfaringer med hudpleie under svangerskapet.

 

Da jeg ble gravid tidlig på sen sommeren, "klikket" huden min helt. Tørr, flasser, rød, svir..... Dette har ført til uttallige kjøp av kremer og lignende produkter, pengene har bare flydd ut av vinduet. I det siste har jeg blitt veldig bevist på produkter som ikke inneholder stoffer som er skadelige for kroppen, men selv ikke disse har hjulpet noe.

 

Noen med råd, erfaringer??

 

På forhånd takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en hudpleier som kan finne ut akkurat hvilke produkter huden din trenger.

Selv sverger jeg til dermalogica, jeg hadde merkbar forandring på kun få uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne visst akkurat hvordan hudtilstanden din er nå for å kunne hjelpe deg best mulig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sånn problemhud, men bruker bare kremer fra Mary Kay.Er selv frittstående hudpleiekonsulent i Mary Kay og er kjempefornøyd med disse produktene. Disse produktene fås ikke kjøpt i butikken og er du ikke fornøyd er det full returett og pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Innlegg om graviditet og hudpleie her :

Rens huden som normalt, bare unngå sterke aktive ingredienser og stoffer beskrevet i linken.
Masse fuktighetsgivende og nærende produkter er nok lurt. Har du hørt om decleor neroli essential night balm?
Parfymefrie produkter ment for sensitiv hud kan være en idè :)

Endret av Underhuden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...