camillla Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 var ute og datt på glatt isen, er det farlig for babyen, eller er han godt beskyttet der inne? er 40 uker på vei... datt på knærne å klarte å ta til med hendene så jeg ikke falt på magen, så vare vell mine knær som fikk mest vondt, men spente nok mange muskleer i det fallet for føles ut som jeg strakk meg litt i mage og armer..
komplett familie Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 au, hørtes vondt ut for deg. Babyen er veldig godt sikret, men kjenner du noen forandringer er det jo bedre å ringe føden for sikkerhetsskyld. Så lenge du ikke landet på magen kan jeg aldri tenke meg at det er noe farlig, men kanskje det setter igang fødselen????
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Uff, det hørtes veldig vondt ut.. :-( Jeg tror nok også babyen er godt beskyttet der inne, og du falt ikke på magen, så det har vel helst gått bra. Men bare for å berolige deg selv, kan du jo ringe føden/legen/jordmor og høre - så slipper du å evt bekymre deg unødig ;-)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 faren ved fall og strekk er at morkaka kan løsne og det er ikke heldig, jeg ville kontaktet føde poliklinikken for en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå