tommeliten og lillemy Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Er ikke særlig flink til å få vinduene blanke.... Hjelp!
Mor&barn Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 La ut et helt likt innlegg lenger ned. Nylon vask. Nå er vinduene mine kjempe fine ;D
tommeliten og lillemy Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 ...og nylonvask kjøpes på butikken og heter bare nylon-vask?? Har ak logga inn og skulle bare høre i full fart om noen hadde et godt råd skjønner du!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 jif vindusvask, klut og nal og trikset er å pusse med avispapir etterpå. tatt mine idag, få de rene til visning til helgen og nå skinner de!!!
tommeliten og lillemy Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Har hørt avispapir før, og prøvd det, men fikk det ikke bra... Er ingen god vinduspusser skjønner jeg...
Gjest Gul stjerne Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Litt zalo og salmiak i vannet. Nal. Ikke pusse, da kan de bli stygge om du ikke gnir deg i hjel.
tommeliten og lillemy Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 Blæ... Hater å pusse vinduer... Ingen som vil komme å "vise" meg hvordan det skal gjøres....? Hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå