Gå til innhold

Da har vi bestemt oss for å prøve tøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker først og fremst på Bum Genius eller andre alt i ett eller lommebleier. Bestiller fra bleieboden så kan egentlig tenke meg å prøve flere forskjellige. Bor i Bergen og får dekket 10 kroner. Baby er antagelig i overkant av 5 kg nå.

Hvilke bør vi prøve og hvor mange? Hva trenger vi av tilbehør?

Håper på raskt svar for jeg vil kjøpe nååååååå! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BumGenious er jo genialt da, siden at den er one-size, men eg vil anbefale at du kjøp ein eller to av dei du vil teste ut, istedet for å kjøpe 24 bleier av noko du ikkje er sikker på vil passe.

Du treng 15-24 bleier, kjem ann på kor ofte du vil vaske.

Eg er veldig glad i itti bitti, thirsties, muskut, BumGenious og fuzzibunz.

Av tilbehør treng du noko å ha bleiene i (våtpose eller noko), kanskje nokre innlegg og ris/fleecepapir.

Skrevet

Tenkte å kjøpe 6 bum genious one size siden de alltid vil kunne brukes, og så en av de andre typene jeg tenker på.

Her er den foreløpige handlelisten

Bitti D'lish snap-in mini booster

1 29,00

BumGenius Økologisk AIO - knapper, pakkeløsning

6-pk 1 1 205,00

Thirsties Pocket AIO V2

Red/ S 1 169,00

Bitti D'lish AIO

Rød/ M 1 215,00

Rispapir Baby, 200 ark

1 59,00

BumGenius onesize innlegg

1 49,00

BumGenius Diaper Doublers, 3-pk

2 69,00

Noe opplagt som mangler?

Skrevet

Da har jeg bestillt med noen endringer på innlegg, så da får vi bare se hvordan det går:) Tenker å vaske ofte nå i begynnelsen for å se om vi klarer å holde babyen i tøy en liten periode, før vi eventuelt kjøper flere. Hun er en litt "dum" str i forhold til de fleste bleiene som en kjøper i størrelser, så de venter vi litt med å prøve.

Skrevet

Skulle ikke være anonym:-)

Skrevet

Det er ikkje noko vits å bestille mini booster til itti bitti AIO, fordi det er innlegg til itti bitti snap-in-one.

Også ville eg nok ha kjøpt BumGenious V3, isaden for AIO fordi dei tørker saktare enn V3.

Du treng ikkje BumGenious innlegg til AIO, fordi det ikkje er ei lomme på det, og siden mikrofiber ikkje skal vere imot huda så får du ikkje brukt dei på den bleien. Men å bruke det i thirstiesbleiene går veldig greit:)

Skrevet

Har snakket med bleieboden og innlegget passer, men endret til V3 siden jeg også syntes det så greit ut med borrelås:-) Tørketid er jo også viktig, vi har trommel men det vil vel slite litt på dem å bruke den hele tiden.

Skrevet

Okei, så bra du har prata med Bleieboden, eg kjenner ho. Innlegget passer ja, men det blir litt merkelig (vanskelig å forklare) men bra at du endra til lommebleier, så kan du evt kjøpe eit par AIO seinere.

Skrevet

Det var egentlig de jeg ville ha, jeg bare blingset litt da jeg bestilte, synes det virker greiere å kunne variere innlegget. Litt mindre sjangs for å kjøpe katten i sekken føler jeg da:-) Det innlegget var såpass billig at jeg tenker vi gir det en sjangse:-)

Skrevet

Annbefaler Kylie kjøpes på alliance apotek passer fra barnet er 2år noe før hvis barnet er kraftig. Pris 128 kr kan vaskes 200 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...