Gå til innhold

Sykemeldt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som er helt eller delvis sykemeldt?

Jeg går fortsatt i 50% og trives veldig med det. Kunne ikke klart å tatt meg av de hjemme, hvis jeg hadde jobbet fult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden uke 6 er i dag 16+1

Gikk over på svangerskapspenger 1. mars så nå prøver jeg å bli vandt til det at jeg skal være hjemme helt til september 2010...det er lenge det

Skrevet

hei

jeg jobber 40% denne uken. er første uke tilbake på jobb på leenge.

har spydd og svimla værrt sengeliggende siden uke 5.

etter planen skal jeg beg for fullt neste uke. veldig spent på om det går bra.

Skrevet

Jeg jobber kun 20 %, 2 halve dager i uken. Jeg var 100 % sm i 1,5 mnd, så godt å prøve seg litt igjen. Regner ikke med å gå tilbake til 100 % før om veldig lenge!

Skrevet

Jeg har vært fullt sykemeldt siden uke 3. Hyperemesis og nå bekkenløsning med gangvansker. Lurer på om jeg kan prøve meg litt på jobb fra april.. Det avgjør legen 2. april. Til nå har det ikke vært mulig å prøve å jobbe, hatt mer enn nok med å få i meg mat og holde smerter i sjakk. Jeg er kontaktlærer på 2. trinn, klassen min har det fint med vikaren heldigvis.

Skrevet

Jeg har forresten begynt på min 14. uke i dag =) Ikke så veldig kvalm lenger, bare litt innimellom. Nå er det bekkenet som er det største problemet.

Skrevet

eg har vært meir eller mindre 100% sykemeldt heile svangerskapet. hadde spying i 3 måna og no e d bekkenløsning og lavt blodtrykk som gjør at eg ikkje kan jobbe.

håpe eg slepp å bli evig plaga etter fødseln.

har 3 måna igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...