Gå til innhold

Andre som har lyst å ta utdanning, men ikke har mulighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mulighet, av økonomiske årsaker.. får ikke mer studielån heller, innvikla historie.Føler jeg står på stedet hvil:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet hjelpepleier og har arb.erfaring som dette og sekretær, mm. Vurderer nå å omskolere meg (er nå 35 år!), men det koster av både tid og penger og jeg er ikke helt sikker på om jeg takler alt sammen med to barn og skole på dagtid og lesing på kvelden. Vi bor i tillegg ganske trangt og ønsker å kjøpe hus. Har tenkt å bruke dette året til å tenke.

Lykke til til deg og!

Skrevet

Jeg har lyst til å ta en ny utdannelse for den jeg har nå er for tung for kroppen min, men jeg vet virkelig ikke ha annet jeg vil bli.

Skrevet

Hva med fjernundervisning?

Skrevet

Fjernundervisning er vel ikke billig det heller?

Skrevet

Hva slags utdanning er det du tenker på?

For høyskoler og universiteter er jo gratis, ikke alle fag har obligatorisk oppmøte eller særlig mange timer i uka, så det går an å kombinere jobb og visse utdanninger. Blir jo mye å gjøre, men det skal i prinsippet gå an.

Skrevet

jeg har tenkt å jobbe masse mens jeg går skole. visste ikke at jeg var gravid da jeg søkte, men nå tror jeg kanskje det var til det beste. da får jeg studert det ene året mens jeg har perm. det studiet jeg skal gå har bare 4 samlingsuker i halvåret, og ikke alt er obligatorisk heller. baserer meg på å lese masse når ungene har lagt seg. andre året skal jeg tilbake i 100% stilling. har ikke råd til hverken studielån eller ikke å jobbe. går det, så er det bra, og gjør det ikke det, så har jeg ihverfall prøvd!

ville sjekket alle muligheter før jeg ga meg. har du fullført vgs og har studiekompetanse er mulighetene mange. studiekompetanse kan du også lese til selv og bare melde deg opp til eksamen i hvert fag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...