£adybird Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Noen som har fått den ennå? Vi venter i spenning. Hørte at de blir sendt ut etter postnr og at de begynner med de høyeste nr først. Det betyr jo at Oslo kommer til sist...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Øvre Romerike...ikke fått.. postnr begynner på 2.
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 skal de ikke være ute på altinn senest i morgen? Mener å ha lest det et sted. Isåfall så kan vi jo sjekke der om de har kommet i posten eller ikke
Blind Gudinne Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Bor i Oslo, har ikke fått den enda. Har heller ikke hørt om noen som har fått den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå