Gå til innhold

Tips mot restless legs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har i den seneste tiden vært plaget av dette. Særlig om natten, slik at jeg ikke får sove. Noen som har noen gode tips til å forebygge dette?

Takker for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kan komme på er bruk av støttestrømper på dagtid + masser av tåhev!! Ta 20 tåhev hvorenn du er og når som helst. Fungerer ikke på alle, men verdt et forsøk :)

Skrevet

Takk for tips Mormus. Det skal jeg prøve :o)

Skrevet

magnesiumtilskudd! Har vært plaget (mye) med dette de tre siste svangerskapene, er nå gravid med femtemann/frøken og fant ut at jeg skulle høre på apoteket. De anbefalte magnesium, og det har faktisk hjulpet!!! Tyggetabletter som ikke er så grusomme heller. Verdt å prøve!

Skrevet

Da skal jeg kjøpe meg de i morgen piamiss. Takk for et veldig godt tips- Er så utrolig slitsomt og får nesten ikke sove pga dette,,,,,

Skrevet

Åh fyttirakkern jeg veit åssen du har det. FRYKTELIG !!!

Har hatt sånn jeg også i to svangerskap, og nå merker jeg det igjen. Har hatt kramper i leggene også. Våkner av skikkelige tak.

Jeg har fått råd om å spise mye bananer.

Det går litt igjen fra innlegget over. Bananer inneholder en del magnesium:-)

Skrevet

Da blir det innkjøp av bananer i dag også :o) Takk for tipset

Skrevet

he he ser du har fått masse gode tips allerede.

For noen hjelper det også å få beina høyt så mye som mulig.

Stå rolig minst mulig (bedre å sitte eller gå) og legg gjerne en pute under beina om natten slik at de kommer litt høyere opp i forhold til resten av kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...