Gå til innhold

Hvor drar vi på 3D nå for tiden? Hvor var du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist var det Majorstuen eller Tønsberg :)

Vet det er på Jessheim til 1300,-

Hvilke andre steder har dette og til hvilke priser og hvor fornøyd er dere?

Nå lurer jeg i hovedsak på Oslo/Akershus og rundt da, men kan jo være kjekt å få frem andre også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på 3d på Oslo city legesenter hos Peter Molnar.

Han er norges fremste i fosterdiagnostikk og har jobbet flere steder i utlandet og bla vært med bak dokumentaren"in the womb"

Han er super dyktig og har godt tid:)

Det koster 1200 og da får du bilder og film:-)

Skulle den lille i magen ligge dårlig til får du ny gratis time.

Det fine der også er at du slipper vente lenge på time.Du kan få time på dagen hvis du ønsker det:)

Anbefales på det varmeste

Skrevet

Molnar, er han fra Majorstuaklinikken det? Tilbake i 06 var fler misfornøyd, da han hadde "så dårlig tid" og det virket veldig "samlebånd".

Høres jo veldig kjekt ut med ny time da..ehhe..jeg som har TO som må ligge riktig vei;)

Du har vært der charlotte? Har du noen 3d bilder ute noe sted man kan få kikke på? Er jo så spennende og fasinerende.

Skrevet

Jeg har film på hjemmesiden min.Men jeg var der i uke 16 da så er ikke kanskje slike bilder du vil se...men charlottesbabyblogg.blogspot.com

Jeg er iallefall ikke missfornøyd med han.Ingen andre jeg kjenner som har vært hos han heller!Han lo og tok seg god tid til å vise ting!

Men jeg skal tilbake til han i uke 27-28:-)

Men er jo mulig det ligger noen bilder på www.oslocitylegesenter.no

Skrevet

Jeg kan også anbefale Dr. Molnar på Oslo City Legesenter. Vi var der forrige mandag på time hos Molnar. Da la babyen seg med hodet innover og vi fikk ikke sett så mye. Men han gav oss en god gjennomgang av anatomien på babyen, at alt så bra ut osv. også fikk vi ny (gratis) time forrige torsdag siden vi ikke fikk sett noe. Fikk med et bilde da, før hun snudde seg.

Så var vi der nå på torsdag, og da snudde lille snuppa seg innover igjen så fikk ikke sett så mye da heller. Vi fikk derfor med to bilder og fikk ny (igjen gratis) time nå på torsdag. Så vi skal tilbake dit nå på torsdag og prøve igjen.

Han har virkelig peiling på det han driver med og jeg synes han er hyggelig og flink. Han KAN være litt uklar å fortså når han snakker (særlig siden han var forkjølet da vi var der...) Men uansett så vil jeg anbefale han på det sterkeste!

Skrevet

Lysaker, i bærum :) Skal dit 3 april, er da 27+2. Spurte her inne for et par dager siden og mange hadde mye positivt å si ;) ultralydklinikken.no

Man får med ca 40 bilder+filmsnutter, og det koster 900,-

Skrevet

akkurat samme klinikken er i tromsø også =)

Skrevet

Så fin blogg Charlotte:) Og stilig å se så tidlig 3d. "alle" andre man ser er jo omtrent fra samme tid. Hvor mange bilder fikk dere på city?

Var veldig bra hjemmeside til ultralydklinikken. Nå ble jeg usikker her gitt..hehe

Skrevet

vi fikk en haug med bilder og filmklipp!Fikk sånn cd og ark med bilder:-)

Tusen takk:)

Skrevet

kjempefornøyd med kvinnedoktoren i tønsberg!!! var der i uke 12. skal tilbake og få ordentlige bilder og film etter uke 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...