Gå til innhold

Er jeg rar om jeg ønsker meg dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag om 3 uker og lurer veldig på hva jeg skal ønske meg når folk spør.. Men nå slo det meg; jeg ønsker meg en rundvask av huset!! Sånn at jeg kan ta med bebis hjem til grønnsåpeduftende, glitrende rent hus :-) Jeg rydder og stuller litt hver dag nå, men er jo sykmeldt fordi jeg ikke skal gjøre en dritt, så får liksom ikke gjort det skikkelig :-p

Og hvem vil det isåfall være passende å ønske noe slikt fra? :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dt kan du vel ønske deg av alle du tror kan vaske og du syns er greit at styrer rundt i sakene deres? Familie, venner osv?

Fint ønske det.

Skrevet

Men vil ikke folk synes jeg er lit.... snål?

(Det er jeg jo og da, men )

Skrevet

Jeg synes det hadde vært en super gave! Tenker du å ønske gavekort på det fra firma? Da kan jo kanskje foreldre og svigerforeldre være naturlig å ønske det fra. Alternativt kan du ønske deg det fra venninner - så kan de ta det på dugnad mens du er på sykehuset :)

Skrevet

Litt uvanlig, men morsomt ønske.

Om jeg hadde ønsket meg noe slikt hadde jeg nok ønsket det av noen som kjenner meg godt.

Skrevet

He he, kanskje det toget har gått allerede? :) neida.

Jeg tror folk skjønner godt hvorfor du ønsker noe sånt nå.

Men spørsmålet er jo om noen orker å innfri det da...

Skrevet

Ja, det kan du vel önske deg om du vil :) Men ikke bli lei deg om du ikke får det. Mammaen min har önska seg snille barn i alle år og jeg tror aldri hun fikk sitt önske 100% oppfylt!

Grattis på forskudd!!

Skrevet

Nei, tenkte i grunnen ikke på firma, men at noen kunne komme og vaske selv :-D Hehehe... Gjerne mens jeg er på sykehuset ja, det hadde jeg ikke tenkt på engang.. Men da må de liksom komme den dagen spesifikt da, for man får vel ikke være mer enn 1,5 døgn nå... Så like greit om de kom før fødsel liksom :-p

Jeg kan koke kaffe jeg da :-D

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, verken ønsket eller innfridd noe slikt. Man har da fulle dager fra før om jeg ikke skal vaske rundt for andre. Jeg kunne vært med å spleiset på et gavekort fra et rengjøringsfirma.

Skrevet

Synes det er en aldeles glitrende ide!

Om jeg skal få flere kommer jeg til å ønske meg det samme i barselsgave fra mannen, evt legge til noe selv. City Maid opererer f.eks i byen.

Kan du ønske deg gavekort som de andre nevner?

Skrevet

var en god ide, di kan jo gå sammen om det ett par stykker og

Skrevet

Jah, for meg spiller det liten rolle hvem som vasker, så lenge det blir reint ;)

Vurderer å si det til mamma da, så kan hun komme til byen og besøke barnebarnet med det samme *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...