Gå til innhold

Ikke gravid og konstatert PCO...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake fra første time på Fertilitetsklinikken. Det gikk jo forsåvidt greit, han mener det er håp..:) Men jeg som hadde skikkelig gravidfølelse nå, ble ganske så skuffa...:( Han så med en gang at dette er PCO, og da han tok innvendig UL fant han 2 cyster på omkring 4 cm..:S Hjelp!! "Tror vi skal gjøre noe med deg med en gang jeg...", sa han.

Så han stakk hull på dem og sugde ut vannet... Ææææ!! Det var mye.. Så skal det komme en blødning denne uka sa han, så er det pergo i 1 mnd... Går ikke det, så må jeg tilbake igjen.

Jaja...en liten oppdatering fra meg.. Har litt vondt i magen nå, kjenner at han har røra rundt med ei nål inni der..:S Vurderer om jeg skal reise på jobb nå, sa jeg skulle komme, men har vondt når jeg går..

Phui....nå er hvertfall ballen igang! Håper bare den vil rulle FORT....*******

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stooor trøstekelm!!:( Det må være en forferdelig beskjed å få, spesielt siden du trodde at du var gravid. Det positive er jo at nå vet du hvorfor det ikke har klaffet, og du får hjelp sånn at det mest sannsynlig blir din tur snart. Tror nok at det kommer til å gå kjempefint! Masse masse lykke til!:)

Skrevet

Hei du!

Jeg fikk også beskjed om dette da jeg var på kontroll før prøverør- Har prøvd i 6,5 år...

Ble sendt på lapraskopi,hvor de brant hull (i eggstokkene må de være, så eggene datt ned av seg selv') og i neste pp satt den. Men mista desverre nå i uke 12. MEN nå vet vi at det er mulig. Jeg gikk også mye på pergo. Jeg ville spurt om lapraskopi om du ikke allerede har vært på.

Lykke til. Håper det klaffer!

Klem

Skrevet

Takker for svar alle sammen..:) Har allerede gått en sommer på pergo - uten at det hjalp, og vært til lap - uten at de brant hull fordi de mente det ikke var nødvendig likevel...:S Blir helt tullete av å bare få motstridende beskjeder!

Men nå skal jeg ta dette med godt humør, håpe han har rett og hoppe i høyet hele påsken...:D

Skrevet

Kjære deg. Forstår at det ikke er lett for deg å få den diagnosen, men 80% av alle som har PCO lykkes å bli gravide med pergo, har jeg hørt. Jeg har to venninner med denne diagnosen. Den ene har to barn. Hun ble gravid med pergo først og etterpå klarte de det helt av seg selv. Den andre venninnen min ble nettopp gravid pga pergo.

Det går helt sikkert bra med deg også! Lykke til!

Skrevet

Ja, "heldigvis" er det mange som har det.. Og legene vet råd.

Vi har ei jente på 3, så er jo rart om vi ikke skal klare det igjen. Men da gikk det rett etter ppilleslutt. Så ante ikke om PCO.

Håper virkelig det klaffer snart nå.. Føler dette har drøyd altfor lenge..

Tusen takk for lykkeønskinger! :)'

Hvor lenge har du prøvd? Har du store barn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...