Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 jeg har en jente på 3 mnd, som elsker å ligge under babygymmen på gulvet,sitte i vippestolen eller ligge i vugga si å titte på en sånn leke-sak som spiller litt musikk og snurrer rundt. Hun har alrdi hatt "behov" får å bli båret rundt for å bli roet ned..men hun elsker å gå i kikke rundt i huset da men jeg får av og til litt dårlig samvittighet der hun ligger å titter på lekene sine..så da tar jeg henne opp og går litt, prater og koser, men så kan hun begynne å "makke" seg og vil bort igjen til vuggen eller babygymmen..er førstegangsmamma, så syns det hele er litt rart da:) hører jo mye om babyene til venninnene mine som blir bært rundt og koset med døgnet rundt. jeg føler at JEG vil kose mer enn det hun vil..andre som har det sånn, eller bare vil kommentere?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Ikke ha dårlig samvittighet du. Barnet ditt er ungt og hun sier i fra om sine behov. Jeg har båret min datter veldig mye i et bæresjal. Det var fordi hun var urolig som nyfødt, men roet seg veldig godt i bæresjalet. Jeg har fortsatt å bære henne både fordi jeg liker det og hun liker det. Men jeg har ikke båret mine andre barn så mye, og eldstejenta minst av alle, likevel er hun den av ungene min som er mest fremmelig. Hun snakket tidligst, gikk først, var utrolig flink fysisk allerede som baby. Nei, du har mange år på deg til å stimulere vesleungen. Ikke la denne koselige tia bli ødelagt av dårlig samvittighet. Stol på deg seg og på vesla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå