Gå til innhold

nedpress


fomle somle

Anbefalte innlegg

noen som vet om nedpress har noe med nært forestående fødsel å gjøre?

har sånn små nedpress om dagene om noen skjønner hva jeg mener, er ca 10 ganger på en dag.....

noen som har d likt eller vet noe om d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns jeg hadde mye nedpress de siste ukene av svangerskapet sist! men gikk selvom 10 dager over termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mye nedpress, og ingenting har skjedd enda! Er kanskje bare modningsrier som ikke er ordentlige rier, men livmora som gjør seg klar... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok babyen som legger seg ned i bekkenet. Så får det litt bedre plass. Og du vil klare å puste lettere etter som h*n legger seg lengre ned!! Gjør seg klar til fødselen. Jeg smiler for meg selv og er veldig fornøyd når jeg kjenner det... Jeg vil ha henne ut nå snart!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene om den... skuffet hver dag det ikke skjer noe jeg:P enda det er 3 1/2 uke til termin:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Ja der er vi to.. Har termin omtrent likt vi da. Jeg har hatt masse sterke kynnere i natt og i dag. Gleder meg til mannen kommer så får vi ta en runde i høyet!! Hehe.. Er klar for å bli meg jeg nå. 3 uker før får bare være!! Torsdag er jeg 37+0 og ikke lenger prematur... På ultralyd i uke 18 og uke 21 var hun stor for alderen så tror de går bra størrelses messig om hun kommer. Lungene håper jeg er modne! Litt ego tankegang dette, men etter 8 mnd sykemeld er jeg klar for å bli meg jeg! Tenk å ikke ha vond rygg og bekken mer. Høres fantastisk ut. Drømmer om å få ta en voltaren om ryggen er vond!

Vi får ha oss litt med mannfolka og håpe det skjer noe snart.. Sex hjelper jo ikke om det er klart så er bare å kjøre på.. ;o)

Lykke til da fomle somle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sex hjelper på modningen??

da skal samboeren min få stå i iallefall:D

lykke til du også veronika79:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...