Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Ja ! Men jeg er mer vant til David og Isak sammen!
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Enig med Stinker.. Det er jo uansett dere som skal bestemme!
Vipsenmamma Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Nei, Jeg oppfatter det som to helt forskjellige kategorier. Men det spiller vel ingen rolle.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Nei, synes ikke de passer sammen.
cherry coke Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Nei i grunnen ikke...Men hvorfor må navnene passe sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå