fult hus:) Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 fatter ikke at d er mulig.. fikk en regning i posten om feilutbetalt ytelse som må tilbake betales. den er på 4200kr så d er ikke store summen.. men d er mere enn jeg har til åvers denne mnd.. d som har hendt er at de har regnet feil på overgangstønaden min etter jeg begynte å jobbe.. jeg har ringt å holdt de opdattert om min lønn fra dag en så føler jeg har jort min jobb i saken.. da skal de redusere overgangstønaden ut i fra inntekten min. jeg har selvfølgelig stolt på at de har regnet riktig siden jeg har gitt alle opplysninger, men d har de alltså ikke klart da å sender nå regning om tilbakebetaling.. føler de bør ta dette på sin kappe siden d er de som har gjort feilen, men neida.. de kunne fortelle d at de hadde rett til å kreve tilbake penger lell om d var de som hadde gjort feilen.. så jeg har altså ikke noe jeg skulle sakt da.. skall vel bare være glad d ikke er noe som har pågått åver lengre tid så jeg ikke fikk en skikkelig baksmell.. vet jo aldri om man får d når de bare kan gjøre slik.. argh ass....
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Samme følelse som deg der. På lørdag fikk jeg vite at jeg måtte tilbakebetale siste kontantstøtteutbetaling fordi den var feilutbetalt. Vi klagde siden vi hadde gjort vår oppgave i forhold til å informere dem om barnehageplass.(Vi både ringte å sa i fra pluss at vi var innom med kopi av dette) Så får vi til svar på klagen at de kan ikke finne dette arket og dermed har vi ikke handlet i redelighet og god tro. Må for h.... ikke komme her å påstå at jeg prøvde å snike til meg 3303kr, bare fordi de kastet bort et ark som ble levert inn personlig.(Ikke første gang de har rotet bort brev fra meg) Dette skal klages om på nytt. Summen er ikke så stor, men det er ikke det det handler om for meg. De kaller meg uredelig også skal jeg betale for at de ikke kan ta vare på papirer. Fan jeg blir irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå