Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Vi har pluteslig funnet ut av at vi vil gifte oss innen den lille kommer, på rådhuset neste lørdag. Vi har avtalt at gaver og ringer skal vente til bryllupsfesten i 2010, men jeg vet han pønsker på noe likevel. Han er alltid så megakreativ også så jeg ANER virkelig ikke hva jeg skal finne på. Hva er det som er personlig, flott, minneverdig og passende. Vær så snill å hjelpe, jeg er DESPERAT!!!
Sweet caramel Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Alt kommer vel an på hvor dere bor og hvor mye kr du ønsker/kan bruke. Og ikke minst hvilken type han er. Har noen forslag: - Kortholder som graveres med fin tekst. - Mansjetter og slipsnål gravert med fin tekst. - Film kamera (Du ber da en gjest filme alt frå a til å den dagen, så når han får gaven, er det med en film om vielsen og etterpå.) - Weekendtur til utlandet eller annen by. Hvis han liker fotball, tur til den byen med kampbilletter. Eller spaweekend, alt etter hvilke interesser han har. - Liker han show/theater eller lignende, billetter til dette med restaurant/overnatting. - Gå til fotograf og ta bilder av deg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Takk for mange gode forslag. Nå er alt i boks: )
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Hva endte du med å kjøpe?? Nysgjerrig skjønner du, hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå