Sol + spire Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Er dere fornøyd med den? Og er den grei å bruke til ei på 1/2 år og ei som er nyfødt? tenker å kjøpe en brukt en. Kommer til å bli brukt når jeg har begge barna hjemme. 2 ganger i uka og i helgene. Takker for svar!
Anettemor82 Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 har ikke svar på det, men lurer på det samme siden jeg har samme vil få samme aldersforskjell som deg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Har hatt P&T Vibe og hadde ikke ville hatt denne som eneste vogn. Da må du jo ha baby vendt fra deg fra første stund (du kan kjøpe Peanut-bag, meen da tror jeg ikke du kan bruke søskensetet samtidig) Jeg likte ikke vogna for søskensetet var såpass kort i ryggen at et barn over 70 cm vil ha bakhodet enten rett i bøylen bak på setet eller hele hodet over uten støtte. Dessuten var det kronglete å tre inn barnet i søskensetet under, spes på vinteren med poser osv. PS Du mener vel 1 1/2 år mellom dem og ikke 1/2 år mellom?? Jeg hadde 17 måneder mellom mine og solgte den etter få måneder. Du kan nok finne endel pent brukte av disse vognene men jeg vil ikke anbefale den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå