jamy Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Rant frisk rød blod fra navel. Stoppet fort. Noen som har hatt det ?? Er uke 37,2
to_tette? Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 hmm, aldri hørt om det før... kanskje navlen har strekt seg så mye at huden sprakk litt?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Ikke blod, men har fått skorpe i navlen nå som den har strukket på seg.
camillla Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 jeg var jo så lur å tok hull i navlen når jeg var 14 år... nå som magen har strekt seg så masse svir det skikkelig i det hullet, og d kjennes ut som det skal revne.. har selfølgeli ikke piercing i det nå da.. håper ikke magen blir større nå, for da tror jeg nestn at det blir å revne..hehe:P men er nå bare 5 dager igjen til termin, så går vell bra!
jamy Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Hei Kanskje det er det har hatt hull i navlen men tok det ut for ti år sida da... Takk Skal spørre på kontroll på torsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå