Gå til innhold

Sol og bil og soting av vinduer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet (eller kan finne ut) om det koster mye å få sotet (heter det det?) vinduene på en bil?

Det skinner rett på ungene og de hyler og hyler. Istedenfor å bli glad for en fin solskinnsdag, blir det litt sånn at jeg tenker ånei, nå blir det hyl igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å kjøpe sotfilm på biltema og gjøre det selv.. Men man må være veldig nøyaktig for at det skal bli bra. Ellers så ringer du ditt lokale bilverksted for å få pris. Det varierer fra verksted til verksted. Anbefaler et Automester eller Mekonomen verksted om du har det i nærheten. De er gjerne greie på pris. :)

Men har du ikke prøvd sånn vanlig solskjerming som du fester på vinduene med sugekopper da? Eller er ikke det aktuellt?

Skrevet

Å gjøre det selv blir ikke bra, så det hadde jeg ikke gjort! for at det skal blir pent, så må vinduene taes ut og sotes, det ka du ikke gjøre selv.

Vi fikk sota rutene i fjor, betalte 5000,- for jobben, det ble veldig fint. Nå må du ta det temmelig mørkt dersom det skal bli skikkelig skygge, da kan du muligens heller bruke slike solskjermer, men de er jo ganske stygge(uviktig, men men), og ikke minst, de skygger en del for sikten for føreren. synes det funker veldig fint med den sotinga vi fikk gjort, og ikke ble det for mørkt heller. (ser ikke helt bra ut når man har det sånn kjempemørkt, synes jeg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...