Bodø80 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Noen som trener etter at hodet har festet seg? Jeg trener ikke hardt! Lurer bare på om man må ta det mere med ro den siste mnd?
nordafra Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Nå har ikke jeg trent noe særlig i svangerskapet, bortsett fra å gå turer. Men min erfaring er at nå når man har gått så langt (38 uker) og hodet har festet seg, er trening ikke et aktuelt tema. Det presser på nedover, i tillegg til liiitt følelse av bekkenplager, og det å gå en liten tur til naboen er liksom nok. Når jeg går i byen et par timer er det mer enn nok, da er jeg rimelig sliten. Men dette er kanskje forskjellig fra kvinne til kvinne.
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har 20 dager til termin med andre mann, hode var vel mer eller mindre festet ved forrige kontroll og jeg er akkurat tilbake fra trening:-) Bruker rotex eller ergometer-sykkel og trener vekter på overkropp, mage/ rygg og bekkenbunn. Og roter meg inn på en sykkeltime i ny og ne. Nærmere termin har jeg tenkt å intensivere intensiteten bittelitt, kanskje det setter igang noe? Men nå skal det sies at jeg har trent aktivt 3-5 ganger gjennom hele graviditeten, og 4-6 ganger i uka før det, i 15 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå