Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Det føler jeg ikke skjer her. Vi har en datter på 3,5år. Han står opp til vanlig tid hver morgen og drar på jobb,kommer hjem når det passer han,hender ofte han må reise på møter borte osv osv. Jeg står opp med snuppa,får levert.tar meg av alt i huset,middagen er på bodet hver dag osv osv. Jeg er sykem for en del problemer,og noen ganger kunne jeg faktisk øsnke at han kunne gjort litt ekstra. I det minste kjørt snuppa i bhg. Har prøvd og si det til han sikkert 1000.0000 ganger,men det når liksom ikke inn. Men,men vi kvinner er vel ment som duracelle kaniner som skal gå på full power uansett. Er foresten i uke 28. dere da??
erteposen + 4 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Denne gangen har jeg hatt blødninger osv. hele veien, og jeg må ta det med ro og er sykmeldt. Har jeg hatt en tøff natt tar han gutta om morgenen og henter om det er krise, men stort sett har jeg klart å gjøre "min del". Det minste en kan forvente er at en henter eller leverer, og p dårlige dager gjør begge deler. Er det helt umulig å få til en avtale der han leverer jente og står opp med henne? I de andre svangerskapene har jeg hatt det bra, men unntak av bekkenløsning på slutten, og da har vi delt likt på det meste. Han tok barna mer i helgene slik jeg fikk tatt med litt inn igjen, og han tok den tyngste delen av husarbeidet.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 ja her tar han nesten for mye hensyn hehe.. han tar jentungen i helgene så jeg får sove ut, hjelper til med middag, henter jentungen om jeg er syk, levering er litt vanskelig pga jobbtidene hans så det gjør jeg.. husarbeid er han også kjempeflink med så kan ikke klage
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Ja, her er det godt å være gravid.... Jeg er en sånn som vil klare meg selv i det lengste, men sambo kjenner meg litt for godt, så han dytter meg tilbake i sofaen og gjør hva det nå var jeg hadde tenkt til å gjøre. Jeg har en helvettes bekkenløsning, så sambo har bestemt at jeg ikke får lov til å gjøre alt her i huset... Han har ikke mulighet til å hente/levere mini i bhg pga arbeidstider og reisevei, men ellers stiller han opp 100%!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Ja, her må jeg bare skryte Han henter og leverer i barnehagen hver dag og er kjempeflink med alt rundt sønnen vår. Jeg er også avhengig av å få sove godt om nettene nå, så hvis 2-åringen våkner på natta er det han som står opp. Men, han er i utgangspunktet en superpappa og vi har alltid delt på alt "arbeidet" rundt det å ha barn, så jeg er heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå