løven81 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hvordan har fødslene deres vært? Har hørt at 3. mann kan være litt annerledes enn de 2 første?
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Alle mine tre fødsler har vært ulike, men siden den første var igangsatt var den mest ulik de to andre. Fødsel 3 lignet nok endel på fødsel 2, men var kjappere og mindre smertefull. Det som er med 3'eren er at de ofte "lurer" litt mer, altså man tror gjerne flere ganger at fødselen er igang uten at den er det, så når den først starter kan det plutselig gå fort fordi man da alt har fått litt åpning under alle lureriene/maseriene. Var i hvertfall det JM forklarte meg sist. Stemte veldig bra for meg i hvertfall. Hadde små maserier i noen uker, og mange ganger jeg trodde at nå...NÅ... men så dabbet det av igjen, og så igjen nå...dabbet av, og plutselig så dabbet det ikke helt av likevel, men var ikke vondt-vondt helelr, men da vr det faktisk igang da, så bra vi reiste når vi gjorde :-) Du får ha lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå