med nr 3 i magen Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 det har nemlig jeg skjønner dere:) å tenkte det hadde vært litt gøy å blitt kjent med noen som er omtrent like langt på vei som jeg er da
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 JAAAA! Menstermin 30. juli, ul-termin 31. juli så vi er ganske like langt ja. Venter som deg også nr. 2. Blir 15 mnd mellom barna, litt tett, men nå gleder jeg meg bare!
venter nr 3 i august :) Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 1 Uke senere - ca 5/6 august her Har fått beskjed om at det er en gutt denne gang (har en av hver fra før yngste er 4 år)) Hvor bor dere ?
julibarn09 Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Har termin 27 juli:) og jeg fyller 30 år 31.juli...hehe. Førstegangs, med en liten gutt i magen. Bor på Grunerløkka. Noen flere i omegn??
Lykkelig med nr. 2 i magen..:) Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Menstermin 25.juli og Ul-termin 29.juli :-) Barn nr. 2, har gutt fra før og er såååå sikker på at d er ei jente denne gangen... hehe, så blir spennende å se. Skal på 3D i mai, så hadde vært gøy å fått bekrefta kjønn da, på den ordinære ULèn var han så usikker, men han truuuudde d var en jente. Gleder oss stort til å få barn nr. 2..
3+1=<3 Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 hei hei jeg har termin 30. juli...bor i tønsberg jeg
med nr 3 i magen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 jeg er 23 år å bor like utenfor trondheim har en gutt på 10 måneder fra før å venter enda en gutt som skrevet øverst, 30 juli =) vært veldig koslig å kanskje møtt noen i dette området da som er like langt på vei som meg ca
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Da får jo du enda tettere enn meg da! Bor nok ikke i nærheten, er sørlending. Har jente fra før, men denne gangen er det gutt.
*mini me* Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Skal ha nr 3 27.juli. Jentebabys.. Bor i bergen vi da
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 ULtermin 30 juli=) og menstermin 22 juli. Skal føde på SØF. Dere da?
prysseluskan Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har! Terminen ble korrigert fra 31. juli til 1. august på ultralyden. Ganske sikker med andre ord Venter jente nr to.
__sommerbaby09__ Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 hei jeg har termin 20 juli er 23 år venter ei jente har en gutt på 2år og 2mnd. bor på vestlandet
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 24. mars 2009 #15 Skrevet 24. mars 2009 Hei:-) jeg har termin 20.juli, og venter gutt nr.2:-) den første er 4 år, så gleder ossveldig til å få en liten igjen!:-) Bor i Rogaland.
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 24. mars 2009 #16 Skrevet 24. mars 2009 Heisann :-) Jeg har termin 30/7 med gutt nr.3. Gruer med vedlig til fødselen, men gleder meg til tiden ettrpå :-)
kikki..E&A Skrevet 24. mars 2009 #17 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har termin 30 juli:) Venter gutt, har ei jente på 20 mnd fra før:) Er ikke mer enn 19 år jeg da..) Bor i Telemark..
endelig mamma:) Skrevet 24. mars 2009 #18 Skrevet 24. mars 2009 28.juli her. Førstemann, en liten jente:) Er fra Bergen.
Hanna78 Skrevet 24. mars 2009 #19 Skrevet 24. mars 2009 Har termin 30 juli. Det er førstemann. Bor i Tønsberg.
TreHjerter Skrevet 24. mars 2009 #20 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har termin 30. juli Ble korrigert fra 24 juli på UL, det var litt kjedelig men... De kommer når de kommer uansett... Venter jentebaby, har både gutt og jente fra før Eldstemann er 7, lillesnuppa 2.
morsomjente Skrevet 24. mars 2009 #21 Skrevet 24. mars 2009 Har termin 31.juli så vi er ganske likt spennende... -Har en datter fra før som blir 4 år i desember, så det blir 3,5 år i mellom Bor i oslo (kjelsås), student, 25 år gammel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå