Gå til innhold

noen med termin ca 30 juli her da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har nemlig jeg skjønner dere:) å tenkte det hadde vært litt gøy å blitt kjent med noen som er omtrent like langt på vei som jeg er da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA!

Menstermin 30. juli, ul-termin 31. juli så vi er ganske like langt ja. Venter som deg også nr. 2. Blir 15 mnd mellom barna, litt tett, men nå gleder jeg meg bare!

Skrevet

1 Uke senere - ca 5/6 august her :)

Har fått beskjed om at det er en gutt denne gang (har en av hver fra før yngste er 4 år))

Hvor bor dere ?

Skrevet

Har termin 27 juli:) og jeg fyller 30 år 31.juli...hehe. Førstegangs, med en liten gutt i magen. Bor på Grunerløkka. Noen flere i omegn??

Skrevet

Menstermin 25.juli og Ul-termin 29.juli :-)

Barn nr. 2, har gutt fra før og er såååå sikker på at d er ei jente denne gangen... hehe, så blir spennende å se.:) Skal på 3D i mai, så hadde vært gøy å fått bekrefta kjønn da, på den ordinære ULèn var han så usikker, men han truuuudde d var en jente. :) Gleder oss stort til å få barn nr. 2..

Skrevet

hei hei :) jeg har termin 30. juli...bor i tønsberg jeg :)

Skrevet

jeg er 23 år å bor like utenfor trondheim :) har en gutt på 10 måneder fra før :) å venter enda en gutt som skrevet øverst, 30 juli =)

vært veldig koslig å kanskje møtt noen i dette området da som er like langt på vei som meg ca ;)

Skrevet

Da får jo du enda tettere enn meg da! Bor nok ikke i nærheten, er sørlending. Har jente fra før, men denne gangen er det gutt.

Skrevet

Skal ha nr 3 27.juli.

Jentebabys..

Bor i bergen vi da :)

Skrevet

ULtermin 30 juli=) og menstermin 22 juli.

Skal føde på SØF.

Dere da?

Skrevet

Jeg har! Terminen ble korrigert fra 31. juli til 1. august på ultralyden. Ganske sikker med andre ord :) Venter jente nr to.

Skrevet

hei jeg har termin 20 juli er 23 år venter ei jente har en gutt på 2år og 2mnd. bor på vestlandet

Skrevet

jeg har termin 28. juli:) det er 2.mann:)

Skrevet

Hei:-)

jeg har termin 20.juli, og venter gutt nr.2:-) den første er 4 år, så gleder ossveldig til å få en liten igjen!:-) Bor i Rogaland.

Skrevet

Heisann :-)

Jeg har termin 30/7 med gutt nr.3. Gruer med vedlig til fødselen, men gleder meg til tiden ettrpå :-)

Skrevet

Jeg har termin 30 juli:) Venter gutt, har ei jente på 20 mnd fra før:) Er ikke mer enn 19 år jeg da..:o) Bor i Telemark..

Skrevet

28.juli her. Førstemann, en liten jente:) Er fra Bergen.

Skrevet

Har termin 30 juli. Det er førstemann. Bor i Tønsberg.

Skrevet

Jeg har termin 30. juli :) Ble korrigert fra 24 juli på UL, det var litt kjedelig men... De kommer når de kommer uansett...

Venter jentebaby, har både gutt og jente fra før :) Eldstemann er 7, lillesnuppa 2.

Skrevet

Har termin 31.juli :) så vi er ganske likt :) spennende...

-Har en datter fra før som blir 4 år i desember, så det blir 3,5 år i mellom :)

Bor i oslo (kjelsås), student, 25 år gammel....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...