Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Forstår ingenting jeg!!! ikke gravid, og heller ingen mensen... Hva skjer??? Er 2 uker over tiden nå, har tatt 2 tester, og er drinitivt IKKE gravid, har ikke hatt ubeskyttet sex heller, men tok test i tilfelle kondomen sprakk e.l. Hvor er mensen min????? Er til vanlig veldig presis, kan stille klokka etter meg... merkelig!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Sånn er jeg og. Blir kjempefrustrert. Og er jo redd jeg kan være gravid likevel. Jordmor fortalte meg sist at et befruktet egg kan ligge i "dvale". Blir småsprø av å vente sånn som dette. Kjennes ut som den kommer stadig vekk, men den kommer ikke. Passer på ingen måte å være gravid nå!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Den er her - jeg blør MINST for to nå o dagen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå