Gå til innhold

Forsinket ammetåke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe?

Jeg har funnet ut at det passer perfekt til meg. Først nå når lille har passert et halvt år slår ammetåken til hos meg. Den slår til for fult. Er rett før jeg glemmer å stå opp om morningen, en liten oppsummering av den siste uken:

-Glemte å handle inn toalettpapir, bleier, brød og litt andre småting. Går som regel fint, men det hender det kniper litt med bleier, og brød må vi ha hver dag.

-Glemte å gi bebisen min middag! Husket det når jeg lagde kvelds til henne.

-Fylte brukte fat og glass inn i en halvfull ren oppvaskmaskin og satte den på. Glemte at mannen hadde vasket tidligere på dagen.

-Glemte å legge matpakken oppi ranselen til eldstegutten, så han hadde ikke mat med seg på skolen den dagen.

Hvor lenge pleier dette å vare? Jeg begynner å jobbe om en uke, håper det går bedre da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kun jeg som har det sånn? Det er jo sånn egentlig ganske bra, men jeg hadde likevel håpet på et svar eller to.

Skrevet

he he.. huffda.. jeg fikk vel forsinket ammetåke da mini var ca et halvt år. var litt i min egen verden kan man si. den ene gangen skal jeg lage kaffe tidlig på morgenen... jeg teller skjeer og skal til å lukke igjen når jeg ser at det er litt lite oppi. står og ser nedi og grubler fælt. for jeg talte jo riktig. skal til å sette på kaffetrakteren når jeg plutselig kommer på hva jeg har stått og sett på. jeg hadde NAN oppi istedenfor kaffe. he he he.. jeg sto lenge og så nedi, men registrerte ikke at pulveret var hvitt og ikke brunt. he he

Skrevet

Den tror jeg slår til når som helst. Jeg er allerede hardt rammet, 7 uker FØR fødsel.. Høhø.. Har vært det ei stund også :-p

Skrevet

Ammetåke før fødselen. Ja, da er du bedre enn meg. Du har jo ikke engang begynt å amme. :-P

Skrevet

Kaffe med en smak av Nan. He he, er godt å se at det er flere.

Skrevet

Egentlig tror jeg det henger igjen fra forrige fødsel jeg, ble liksom ikke kvitt det... Og så blusser det opp i full blomst nå :-p

Skrevet

Sikker på at det ikke har andre årsaker? Siden det starter nå, sammen med pollensesongen: jeg kan gå nærmest i koma av enkelte allergi-tabletter, for eksempel, såpass at jeg har problemer med å huske ord. (Sier seg selv at jeg har bytta tabletter....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...