Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg klarer bare ikke fullføre dette semesteret, men jeg tar de andre fagene slik at det er kun bacheloroppgava som gjenstår, og den får jeg ta til høsten. Problemet mitt er nå at mannen min kommer til å bli kjempesint på meg... Han tåler ikke at man ikke fullfører når man skal, og blir utrolig skuffet. Det er hardt press fra han om at alt skal fullføres i tide... Jeg er alene 50% av tiden (han jobber langt borte i 2 uker og er 2 uker hjemme), jeg har jobb, to unger som trenger meg, hus og hjem. Men han forstår ikke at jeg ikke greier det... I tillegg har vi hatt endel problemer i ekteskapet de siste mnd, noe som har tatt masse tankevirksomhet fra meg.... Jeg har slitt veldig med det... Hva skal jeg si når jeg forteller han dette når han kommer hjem på torsdag? Er redd han blir fryktelig sint på meg og skuffa... Gruer meg...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Du må gjøre det som er best for deg. Noen ganger trenger man å ta en time-out. Tjener ikke til noenting at du sliter deg helt ut. Snakker egentlig litt til meg selv her også tror jeg :-) Det er vanskelig å faktisk stoppe opp og roe ned, men noen ganger trengs det. Ofte synes jeg at vi gjør det alt for sent og sliter oss alt for langt ned først. Hvis han blir sint så får det være hans problem. Du må sette deg og barna først. Prøv å ikke ta inn over deg hans sinne. Det er hans og om du har tatt rett avgjørelse for deg så får han heller sitte der med sinnet sitt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Du får vel bare fortelle han det som det er.... Og håpe at han tar det som et voksent menneske. Jeg synes det høres ut som han setter veldig høye krav til deg. Du er mye alene med barna, jobber og studerer... Det er litt av en hverdag! Jeg synes det høres ut som om du har tatt et fornuftig og gjennomtenkt valg, med å utsette bachleoroppgaven. Jeg forstår virkelig godt at du er redd, og gruer deg. Men han har ingen grunn til å bli sint på deg! Han kan jo bli overrasket, og skuffet. Men etter å ha hørt på deg, så bør han støtte deg, og klare å se det fra din side. Lykke til! Håper det går bedre enn du frykter! Skal tenke på deg! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå