Gå til innhold

jenter rundt 23 år i bærum/oslo


Ninen1986

Anbefalte innlegg

hei.

Er 1gangsgravid, og har termin 30 okt.

Er 22 år (blir 3 i august), livlig og snill, og gleder meg villt til å bli mamma (selvom det hele er ekstremt skummelt også)

Og den vordende far gelder seg og..

Bor på snarøya.

 

Det jeg lurer på er om det er noen andre jenter rundt min alder som og har termin rundt det samme tidspunktet, og som bor i bærum/oslo området...

Hadde vært morsomt å treffe andre på min alder, som skal ha barn rundt samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg er litt eldre da, 24, blir 25 i august ;) er opprinnelig fra snarøya jeg og. er der masse på sommeren, men bor ikke langt unna, Bekkestua. har termin litt før deg, 10 okt (i alle fall i følge hva jeg selv har regnet ut.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er 24 jeg å da, blir 25 i oktober rundt tiden jeg har termin (23 okt).

Bor for tiden i hønefoss men jobber i sandvika, både jeg og samboern er fra asker så vi skal snart nedover igjen. håper på å flytte rundt sommertider. så vi er ihvertfall på plass og litt nærmere bærum om noen mnd.

=) Jean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i august da? Har selv bursdag i august, blir da 23.. Hvor fra snarøya er det du er? Har flyttet dit jeg da, men min samboer har alltid bodd der. Han blir 24 i august :P

Når skal du inn på legekontroll? Har du vært på noen ennå?

Er du forresten på MammaNett, er der litt oftere jeg, syns forumet er litt mer overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at fler samler seg rumdt bærum :P

Termin bare litt før meg du da. er det ditt første barn?

Har du vært på noen legekontroller ennå?

Er du forresten på MammaNett, er der litt oftere jeg, syns forumet er litt mer overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 august blir jeg 25.

 

bodde nederst i Bergheimvegen (ved sjøen innenfor Haldentangen badestrand) savner savner savner!!!

 

har vært hos jordmor, men bare for å fylle ut skjemaer og ta bloprøve og urinprøve og slikt. er ennå nesten 2 måneder til ultralyd. HJÆLP det er så lenge!!!

 

kan vel altids teste ut mamma nett jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal inn til 12ukers kontroll med blodprøver osv 14 april... Så må jeg vente til rundt 20 mai med ultralyd...

Ønsker du å vite kjønnet? Jeg vil veldig gjerne vite det.

Det sies jo at ultralyd for å finne riktig termin må gjøres i uke 18, problemet mitt er at jeg reiser til USA 1 dag i den uken... Så jeg må høre med Bærum Sykehus om de kan hjelpe meg med å ordne noe ved en klinikk i Florida.. Håper det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...