Gå til innhold

Endelig kom hun!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dagevis med maserier til og fra, startet det på torsdag 19.3 kl 15, 7 dager over termin.

Riene var ca 3,30 min mellomrom og varte bare 30 sek, så jeg var usikker på hva dette var. Mannen min reiste hjem fra et seminar, og hentet minsten i bgh. Riene begynte å bli sterke, men varte bare ca 45 sek. Vi ringte svigermor og hun skulle komme. Riene begynte å bli såpass sterke, så jeg bestemte meg for å ringe sykehuset. Stod da med mobilen i hånden under en rie, og poff....der gikk vannet gitt! Jeg skrek, for jeg skvatt sånn. Lillemor på 15 mnd begynte å grine stakkar, hun ble litt redd. Fostervann lå i en stor dam i stua, og hun gikk å sa æsj, æsj :o) Det var skikkelig ekkelt, var litt bekymret da jeg viste hun lå høyt og hodet ikke var festet.

Vi ankom sykehuset 1815, hadde 5 cm åpning :o) Ble satt på drypp for å få fortgang ca kl 2130.

Kl 0244 20/3 kom lille Sara, hun var helt perfekt! 3860 g, 53 cm lang og 37 rundt hodet. Var bare såå fantastisk herlig følelse når hun ploppet ut. Gled dere jenter. Hardt når det står på, men ingen følelse i verden er bedre enn når lille nurket kommer ut og blir lagt i armene dine.

Jeg takker for meg. Vi har fått 3 nydelige jenter, og er storfornøyd med det. Ingen fler på oss.

Lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med lille tulla:)

Håper at vi og får møte den lille snart.

Kos dere masse sammen:)

Skrevet

gratulerer så mye. Morsomt å høre om søskens reaksjoner på opplevelser (æsj æsj....) !

Kos deg med jentene dine =)

Skrevet

Hei hei! Deg kjenner jeg igjen!!

Vi lå på barsel sammen, jeg fikk en liten jente samme natt som deg..

Skrevet

Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...