vekten30 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er bosatt i Trondheim og venter mitt første med foreløpig termin 28.09.09. Hadde vært kjekt å kommet i kontakt med noen i samme situasjon:) Jeg er tilflytter til Trondheim.
med nr 3 i magen Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 hei hei:) jeg bor en bitteliten time utenfor trondheim da har termin 30 juli.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Jeg bor ca en halv time fra Trondheim....og termin på samme dag som du:) Jeg har en sønn på snart 4 også )
vekten30 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 Så kjekt å få svar fra dere:) Er dere en del av en barsel gruppe nå? Har lest at det er mulig å bli med i slike grupper, men det er kanskje mest etter fødselen det? Hihi det er mye man ikke vet gitt:) Jeg bor på Risvollan. Artig at vi har termin på samme dag zoia:)
ormeynglet Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg bor i Trondheim og har samme termindato som deg foreløpig. Ser av et annet innlegg at vi også skal på ul samme dag, 29/4:) Jeg er hjemme med ei lita ei på 7,5 mnd og har to jenter til som går i barnehagen. Spent på om det kommer ei jente til:) Barselgrupper settes normalt sammen av helsestasjonen etter fødselen, så er det opp til dere om dere vil fortsette å treffes på privat basis. Har vært med i to slike grupper tidligere og det er veldig kjekt, anbefales!
Heidi <3 Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 hei.. jeg bor også på risvollan faktisk.. bor på c feltet.. jeg er 23 år, 24 i juni, og har termin den 29 august da.. så en måned før deg ca. hvor på risvollan bor du da?
aurinko Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Jeg bor litt lenger ned, på Nardo, er 25 og venter min førstefødte 10 august. =)
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Jeg bor i Trondheim:) Har termin ca 09.september. Venter barn nr 2
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Jeg venter ei jente 22.juni Bosatt på byåsen, men er opprinnelig fra Risvollan.
09.09.09 Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Jeg bor på møllenberg og venter nr 2 den 9 sept
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Jeg bor i Trondheim, og har termin 4. september.
Bare blåbær Skrevet 24. mars 2009 #12 Skrevet 24. mars 2009 Hei:) Jeg bror på Nardo, og venter min førstefødte 30.10.09
Bare blåbær Skrevet 24. mars 2009 #14 Skrevet 24. mars 2009 ups, svarte selv om jeg ikke hører til her riktig enda, men jeg kommer snart jeg også. ( er i dag 9 fullgåtte uker)
vekten30 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2009 Så artig at vi også har termin på samme dag:) Er veldig spent på UL:) Krysser fingrene for at alt er bra:) Ååå 3 jenter ja:) Blir artig å se hvilket kjønn det lille nurket er da:) Takk for info om barselgrupper:) Har veldig lyst til å delta på dette så jeg får holde øyene åpne og henge mej på Veldig greit for en tilflytter:D Er det noen av dere som skal benytte dere av tilbudet samhandlingsprosjekt mellom Hist, Trondheim kommune og St. Olavs? Det er med jordmorstudenter. Jeg vurderer dette..
vekten30 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2009 Hei Joy:) Jeg bor på felt D:) i en 4-roms der:)
lilliz84 Skrevet 24. mars 2009 #17 Skrevet 24. mars 2009 hei:) Jeg er 25 år og bor i Trondheim ,venter min første 02.08.09:)
vekten30 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 24. mars 2009 Da bor vi ikke langt fra hverandre:)
vekten30 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 24. mars 2009 Helt fint det:) Jo flere jo bedre:) Artig:)
Frk81 Skrevet 24. mars 2009 #20 Skrevet 24. mars 2009 Heia! Jeg er 28 år og har termin 1.september. Dette er vår første! Jeg bor forretsten i Vestlia mellom Risvollan og Nardo. Skal forhåpentligvis på mitt første BIM-treff i kveld hvis formen er bra og håper å se mange av dere der også
vekten30 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 24. mars 2009 Så artig:) Hvor skal dette treffet være? Jeg jobber turnus og har senvakt i kveld:( Er det fritt fram og være med på slike treff? Er det mulig å henge seg på sammen med deg neste gang eller?
Heidi <3 Skrevet 24. mars 2009 #22 Skrevet 24. mars 2009 til vekten28: da bor vi jop nerme hverandre da.. kansje vi kan møtes en dag å gå en tur eller noe sånt da vettu:) snakke lidt om bvåre maver..
Villette Skrevet 24. mars 2009 #23 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har termin i midten av september og bor i Trondheim. Er 28 år og bor i sentrum.
vekten30 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 25. mars 2009 Joy: Det kan vi godt gjøre,det hadde vært kjekt:) Jeg har fri i dag, skal en tur på 3T om ikke så altfor lenge:) Trener du noe på 3T eller? Kanskje noen andre som også vil være med å treffes og gå tur? Frk81 eller noen av dere andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå