Gå til innhold

Jeg er redd... :(

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg rar. Det strekker i magen når jeg reiser meg og snyter nesa. Jeg er EKSTREMT emosjonell (humør som svinger fra hoppende glad til ufattelig trist).

Husker ikke når jeg hadde mensen sist!! Herregud... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du regelmessig mens da? Om du har de symptomene, har hatt samleie og er bekymret for en evt. graviditet får du kjøpe deg en test.

Skrevet

Hihi, kanskje du har en bolle i ovnen;) Husker du skrev for noen uker siden om at du hadde lyst på en til?

Skrevet

Jo, jeg hadde regelmessig mens. Når jeg gikk på pilla! Men på et eller annet tidspunkt i forrige måned, har sønnen min vært i lommeboka mi. Og resepten er borte! Dumme, trege meg får ikke fingeren ut og ringer etter ny.

Jeg har jo lyst på en til :) Men nå har vi bestemt oss for å vente. Jeg har planer om å begynne å studere til høsten. Etter to lange år hjemme, er jeg mer enn klar for å komme meg ut i voksenlivet igjen!

Kan bare ikke huske at jeg har hatt slike strekninger i magen uten å være gravid... Er det mulig?

Skrevet

Så dere har hatt sex uten prevensjon;)? Er det nå man skal si gratulerer? :) Selvfølgelig er det mulig at du ikke er gravid, er bare en måte å finne ut av det på - en liten tur på apoteket.

Skrevet

Jeg tør ikke :( Dessuten vet jeg jo ikke om jeg er sent ute eller ei, siden jeg ikke husker når jeg hadde mens sist.

Og, ja, vi har hatt sex uten prevensjon. Dumme, dumme oss! Vi vet jo så godt at vi blir gravide bare vi ser på hverandre!

Skrevet

Hehe, sikker på at det ikke har vært en underbevisst handling fra din side da? At du har glemt å hente p-pillene rett og slett fordi du ville bli gravid:) Du må ikke høres så negativ ut! Selvfølgelig endrer jo en baby sjansene for jobbing og utdannelse til høsten igjen - men tviler på at det er det du tenker på når du får en liten klump i armene igjen!:)

Skrevet

vel, mitt forslag er å skru av datan, ta på sko og jakke og dra på apoteket for å kjøpe en test;)

Skrevet

Du tør ikke ta en test? Men, du tør å ha sex uten prevensjon?

Lykke til. Håper du får det svaret du ønsker deg:-)

Skrevet

Jaja, jeg vet jeg er en tosk! Selv etter to uplanlagte graviditeter, tenker jeg fortsatt at jeg ikke kommer til å bli gravid...

Venter et par dager for å se om mensen kommer. Takk for svar :)

Skrevet

hmm...det første jeg tenkte på var at livmorbåndene strekker seg..de gjør jo det helt i begynnelsen av en graviditet :-))

det stikker,og det var første tegn jeg hadde på at jeg var gravid...

men du får ha lykke til,kan jo bare være at nervene dine spiller deg et puss også...

Skrevet

Jeg vet... Det var noe av det første jeg merket da jeg var gravid med sønnen min. Og... I stad spiste jeg stekt egg, og det smakte aldeles grusomt! Ikke egg i det hele tatt...

Det er ikke det at jeg ikke hadde blitt glad for et barn til, men akkurat nå passer det dårlig. Jeg hadde forsonet meg med at vi skulle vente noen år.

Skrevet

sorry, jeg bare skjønner ikke helt at hvis du uroer deg så for evt graviditet at du ikke bare tester deg? jeg mener, er det ikke bedre å bare tisse på en pinne og få vite enn å bruke tid og krefter på å tenke: hva om...? er ikke det fryktelig slitsomt da?

Skrevet

Hehe. Jo, du har helt rett. Men jeg får ikke kjøpt en test i dag og klarer ikke å skru av huet. Jeg kan jo begynne med å slutte å skrive om det her? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...