SugarIntheMorning Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Skal til fysioterapeut pga bekkenløsningssmerter denne uka. Noen som kan fortelle meg hva som pleier å skje? Er det vondt? Må jeg ha treningstøy?
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Jeg går til fysioterapi:) Veldig greit:) Det han gjør med meg er å begynne med å sjekke bekkenet,hvor mye ute av stilling det er på hver side.Ikke vondt. Så vist han ser at høyre side har slidd ut masserer han på de store musklene på utsiden av låret( Dette kan være sårt,siden de ofte er veldig spent etter de prøver å holde bekkenet på plass) Men godt etterpå Så ligger jeg med foten i slynge og pendler frem og tilbake for å få opp igjen blodsirkulasjonen.Ikke vondt,bare kjedelig. Har du bekkenlåsning så prøver de å knekke deg opp igjen,begynner på samme måte med masasje,men så ligger du på siden og de tar overkroppen en vei og underkroppen andre veien for å prøve på og få løsnet det:) Ubehagelig. Håper du skjønte litt av dette:) Masasjen som er vondest,akkurat som de trykker på et stoooort blåmerke. Men veldig godt etterpå i forhold til alternativet:):):) Masse lykke til:)
SugarIntheMorning Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk for svar, det gjorde ting mye klarere. Lurte bare på en ting til.. Har du treningstøy på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå