Singelmamma og banden Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Torsdag fikk jeg beskjed om at jentene har fått plass i ny barnehage (min eldste datters gamle bhg), vi skal flytte fra min leide bolig og inn i hans eide bolig, men da måtte altså jentene ha plass i barnehagen der. Så da får de gå i den bhg som deres mormor jobber i. Glade jenter, og fornøyd mormor, mor og bonuspappa :-) Da blir det 20 min for meg å kjøre til og fra jobb, men vi kommer da til å bo 3 min fra mine foreldre, og det gjør det litt enklere vedr barnepass. Og så lønner det seg for oss å bo i hans bolig, selv om han bor hos oss nå så må vi jo betale på den likevel, og 4500 kr pr mnd i lån og avdrag vs 4000 i husleie er jo supert.
Puselure Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Så bra det ordner seg for deg/dere:) Ser virkelig frem til den dagen ting ordner seg for meg også. Nå kan jeg rope hurra for at jeg får igjen på skatten, myyyye;)
Kosel Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Hurra hurra!!! Gratulerer ! Gleder meg til vi skal flytte sammen og slippe unna med avdrag på lån på en leilighet man aldri bruker og husleie på huset jeg leier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå